Další vychytávka – jezte syrové!

Nedokážete si představit, že byste jedla jen nevařené? Všechno pěkně syrové a zdravé? Tak to alespoň zkuste a vyzkoušejte tuhle úpravu jídelníčku.

Zelenina a ovoce vede!

Jak vyplývá ze samotného názvu, budete jíst všechno pěkně syrové. Z toho si už asi sami logicky vyvodíte, že maso ve vašem jídelníčku rozhodně nebude. Leda, že byste si dali tatarák, ale ten do vaše dietního plánu rozhodně nezařadíme!

Vařením a ohříváním potravin, se z nich ztrácí vitamíny. Také enzymy, které jsou důležité při trávení. Co jiného vám tedy zbývá? Bingo! Zelenina… No, nejen ona, za syrova je mnohem zdravější i ovoce. Ve vašem jídelníčku budou převážně figurovat saláty, a to ze zeleniny i ovoce, štávy, ořechy, oleje (zejména ten olivový), ale klidně i bylinky.

Budete se cítit lépe!

Ptáte se, co takovouto dietou získáte? V prvé řadě do těla dostanete dostatečné množství minerálů a stopových prvků. Vaše tělo získá energii a budete se těšit lepšímu zdraví. V žádném případě z vás nechceme udělat vegetariány, ale jako očistná a hubnoucí kúra bude tato dieta stoprocentně fungovat a kila poletí dolů rychlostí blesku.

Nevíte, jak byste si měli váš jídelníček sestavit? Poradíme…

Snídaně: Dejte si misku  borůvek a několik kuliček hroznového vína.

Oběd: Jezte ananas (půlku musíte do sebe vpravit)! Výborné ovoce při dietách, pomáhá spalovat kalorie, k tomu hrst mandlí.

Odpoledne: Najeďte opět na hroznové víno, ale tentokrát si ho dopřejte více.

Večeře: Pochutnejte si na okurce s mátou, koriandrem a pomerančovou kůrou, bude-li vás honit mlsná, snězte mrkvičku.

Zeleninu a ovoce můžete zkrátka kombinovat podle vaší chuti. Nedržte ale tuto dietu zase příliš dlouho, vaše tělo přece potřebuje nabrat látky a vitamíny z jiných potravin, než je jen ovoce a zelenina (popřípadě klíčky a semínka).

 

Martina Mlsná

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>