Cviky na boky

Sníte o bezvadné postavě a vyrýsovaném břichu? Trápí vás pár nadbytečných kil a tuk uložený v oblasti břicha a boků? V tom případě je na čase, abyste začali efektivně cvičit oblast břišních svalů.

Jde to i zadarmo

Zapomeňte na zbytečně předražené cvičební stroje nebo pomůcky, které vám mají zajistit rychlé zhubnutí bez námahy. Dobře a efektivně cvičit můžeme i z pohodlí domova a úplně zdarma. Stačí nám k tomu jenom trocha místa a odhodlání, vrhnout se do budování nové postavy.

mereni obvodu_text

Jak cvičit, abychom měli útlé boky?

K tomu, abychom vyrýsovali boky, dokonce nepotřebujeme ani nijak složité cviky. Pro začátek si můžeme vystačit se zcela základním cvikem, jako jsou dřepy. Budeme-li dřepy provádět poctivě tak, abychom se při každém dřepu zastavili přibližně v polovině, kdy naše stehna a lýtka budou svírat pravý úhel, můžeme docílit velmi kvalitních výsledků. Při zastavení můžeme setrvat několik sekund a následně se opět pomalu zvednout. Při cvičení samozřejmě nesmíme zapomínat na rovná záda, abychom zbytečně nenamáhali bederní páteř.

Druhým, také velmi jednoduchým cvikem, je skákání přes švihadlo. Tyto cviky se můžou zdát zvláštní, neboť jimi přeci posilujeme nohy a ne břicho. Opak je však pravdou. Ať již běháme nebo skáčeme přes švihadlo, břicho zajišťuje velkou část pohybu, díky čemuž je také patřičně namáháno. Budeme-li takto skákat alespoň deset minut denně, během dvou týdnů můžeme začít pozorovat první zajímavé výsledky.

Michal Hromek

Mohlo by se vám líbit...

1 komentář

  1. Lenca napsal:

    Potrebuji myt krasne telo

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>