Snídaně podle dělené stravy

Odhodlali jste se k tomu, že se budete stravovat podle dělené stravy, ale při pohledu na složení jednotlivých skupin vás nenapadá, co byste vůbec mohli jíst? Den začíná snídaní, proto vám přinášíme několik možností, jak začít váš den.

Vybrat si můžete mezi jídlem na bázi cukrů, bílkovin…

Sacharidová snídaně
  • celozrnný chléb namazaný máslem, ke kterému můžete zakusovat sýr typu camembert
  • celozrnnou housku namazanou máslem, na kterou si můžete položit několik plátků salámů či debrecínky
  • na talíř si můžete přidat i neutrální zeleninu, tedy ředkvičky, okurku či rajčata.

Kdo nemá po ránu rád pečivo či knäckebrot, může sáhnout po müsli s medem či javorovým sirupem, rozinkami, banánem, jablkem či hruškou a kysaným mlékem. Kdo zákysy příliš nemusí, přimíchá do müsli tvaroh –  je to vážně dobrota.

Popíjet k snídani můžete ovocný nebo bylinkový čaj či minerálku

Proteinová snídaně

Základem proteinové snídaně jsou jednoznačně vejce. Můžete jíst:

  • míchaná vejce se šunkou
  • volská oka
  • vejce na tvrdo, na hniličku…

K proteinové snídani bohužel nepatří žádné pečivo, nicméně si můžete dopřát skvělý salát se zeleniny z neutrální skupiny (papriku, okurku, rajčata, ředkvičky aj.)

Namísto zákusku si po snídani oloupejte pomeranč.

Zapíjejte opět ovocným čajem nebo minerálkou.

Tak ať vám chutná!

 

Sandra Špačková

 

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>