Rozjeďte to s grapefruity!

Grapefruity jsou skvělé – dobře chutnají a přitom mají téměř nulový obsah cukrů. Navíc díky svému vysokému podílu vitamínu C posílí váš imunitní systém. V létě osvěží, tak proč si z nich neudělat dietu?

Podpořte spalování

Američtí doktoři z kliniky Scripps v San Diegu provedli výzkum, kdy na určitém počtu dobrovolníků zkoumali účinky konzumace grapefruitů. Došli k závěru, že grapefruity snižují tvorbu inzulínu, a tím podporují váhový úbytek. Vy se tedy můžete jen radovat. I kdybyste totiž jedla pravidelně grapefruit po každém jídle, tak přesto zhubnete. Někteří účastníci dokonce takto shodili až pět kilogramů za dva měsíce, a to bez jakékoliv námahy. Je však pravdou, že ne na každého má grapefruit stejné účinky a někdy může vyvolat i alergickou reakci, ostatně jako každý citrus.

Dietní plán: 12 dní to vydržte a 2 dny si dejte pohov

Snídaně:

½ grapefruitu nebo sklenice grapefruitového džusu (čerstvý, bez cukru)
2 vejce (jakkoliv připravená)
2 plátky slaniny

Oběd:

½ grapefruitu nebo sklenice grapefruitového džusu (čerstvý, bez cukru)
maso (jakýkoliv druh, jakkoliv připravený)
salát (i s libovolným dresinkem)

Večeře:

½ grapefruitu nebo sklenice grapefruitového džusu (čerstvý, bez cukru)
maso či ryba na jakýkoli způsob
zelenina (jakákoli zelená, červená či žlutá připravená na másle či se zálivkou)

Druhá večeře:

1 sklenice rajčatového džusu nebo 1 sklenice odstředěného mléka

Povolená zelenina: červená či jarní cibule, papriky, brokolice, špenát, okurky, zelí, kapusta, mrkev, fazole, ředkvičky

Zakázaná zelenina: bílá cibule, brambory, celer

Vždy jezte, dokud nebudete sytí.

Nevynechávejte žádné doporučené potraviny, obzvláště ne slaninu nebo saláty – ty totiž v kombinaci s grapefruitem způsobují spalování tuků.

Omezte kofein – neblaze totiž působí na tvorbu inzulínu. Dejte si maximálně jeden malý šálek kávy denně, a to pouze během jídla.

Nejezte v čase mezi jídly. Budete-li dodržovat dané kombinace, nebudete mít hlad.

Nejezte sladkosti, bílé pečivo či bílou zeleninu (květák, bílá ředkev, celer…). Vždy se ale najezte dosyta doporučených kombinací jídel. Čím více jich sníte, tím více spálíte.

 

Martina Mlsná

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>