Cviky na pevná stehna

Jsou dny, kdy neforemná stehna s nějakým tím kilem navíc řešit nemusíme. Pokud se ale nechceme pravidelně zaobírat tím, zda si můžeme dovolit vzít krátké kraťasy, či čím překrýt stehna na koupališti, možná nastal čas začít na tom pracovat. Také máte pocit, že je potřeba zpevnit vaše stehna? Poradíme jak na to.

Běh

Velmi dobrou aktivitou pro redukci stehen je běh. Běh pomáhá zlepšovat fyzičku. Při běhu se maximálně zapojují nohy a startují se tak metabolické reakce, které podporují spalování tuků ze stehen a hýždí.

Pokud máte problémy s koleny či větší nadváhu, s během opatrně. V takových případech raději zkuste jízdu na kole. Ta je na stehna taky velice účinná.

Dřepy a výpady

Jedním z nejúčinnějších cviků jsou dřepy. Aby byl cvik účinný, postavte se do lehce rozkročeného postoje, špičky mírně stočte, narovnejte se a jděte do dřepu. Hloubku dřepu nechte na svých možnostech. Čím poctivější, tím lepší.

stehna cviceni

Dalším účinným cvikem jsou výpady vpřed a vzad. U výpadů je velice efektivní, když zapojíte i ruce. Vezměte si do rukou činky či kotouč a výpady provádějte s ním.

Schody

K pevným a štíhlejším dřepům vám velice pomohou schody. Chůze po schodech je na stehna skvělá. Na výtah jednou pro vždy zapomeňte.

Schody vám pomohou také u dalšího cviku. Stoupněte si na kraj schodů tak, aby zadní půlka chodidel byla ve vzduchu a stoupněte si na špičky, vzápětí nechte paty klesnout po hranu schodu.

Životospráva

Při zpevňování stehen je třeba zohlednit i to, jestli je potřeba také zredukovat váhu. Pakliže ano, je stejně jako správné cvičení, dbát na pravidelný pitný režim bez cukrů a zdravý jídelníček. Základní poučkou je mít vyšší energetický výdej než příjem.

Martina M.
foto: pixabay.cz

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>